Livrare gratuita

pentru comenzi de minim 2 sticle in Bucuresti si de 6 sticle in tara *

14 zile
retur
garantat

in cazul in care nu esti multumit de produsul cumparat il poti returna in termen de 14 zile

FAQ

Ce este Unvinpezi.ro?

Unvinpezi.ro este un site de internet (website) al carui scop este sa ofere zilnic membrilor sai o degustare a unui vin premium, fie el din Romania sau din oricare alt colt al Pamantului. Unvinpezi.ro ofera doar pentru o singura zi, acces la cate un singur soi de vin de inalta calitate, in cantitati limitate si la preturi atractive. In fiecare zi, un alt sortiment de vin, mereu altul.

Cum pot deveni membru pe Unvinpezi.ro?

Afilierea la Unvinpezi.ro este gratuita: pur si simplu trebuie sa te inregistrezi pe site. Membrii Unvinpezi.ro isi pot invita prietenii sa se alature site-ului unvinpezi.ro oferindu-le, odata cu invitatia electronica, si un bonus de 5RON.

Cine sunt furnizorii vinurilor care apar pe site?

Avem o regula simpla: daca nu am dori sa ne cheltuim proprii nostri bani de buzunar pe o anumita sticla de vin, atunci cu siguranta ca aceasta nu va fi disponibila pe Unvinpezi.ro.
Pasionatii de vin care isi exprima opiniile pe site evalueaza – subiectiv, ce-i drept – calitatile fiecarui vin in parte cu cateva zile inainte ca acesta sa fie pus in vanzare. Pasionatii de vin sunt oameni obisnuiti asemeni tie, ce nu sunt afiliati niciunei marci, si prin urmare au libertatea de a scrie doar ceea ce le dicteaza constiinta. Si ei sunt aceia care ne vor spune ca un anumit vin nu ar trebui sa fie considerat premium, si deci sa nu apara pe Unvinpezi.ro.

Am posibilitatea de a recomanda vinuri pe care sa le promoveze Unvinpezi.ro?

Desigur. Te rugam sa folosesti formularul de contact din pagina de contact sau ne trimiti un e-mail pe adresa contact@unvinpezi.ro si noi te asiguram ca recomandarea ta va fi evaluata atat de colegii nostri de la aprovizionare cat si de pasionatii de vin. Daca nu vom putea sa-ti oferim vinurile preferate acum sau in viitorul apropiat, vom incerca sa-ti sugeram locuri unde le-ai putea gasi.

Ca producator de vinuri sau ca importator as dori sa imi promovez produsele prin unvinpezi.ro - pe cine trebuie sa contactez?

Te rugam sa folosesti formularul disponibil online la adresa <http://www.unvinpezi.ro/info/contact> si noi te vom contacta in urmatoarea zi lucratoare. Alternativ, ne poti trimite un e-mail cu oferta pe care te-ai gandit sa o promovezi, cu condiitile comerciale si datele tale de contact pe adresa contact@unvinpezi.ro si  le vom supune atentiei colegilor nostri de la aprovizionare.

Care este politica voastra de confidentialitate?

Pentru fiecare membru inregistrat pe site, noi retinem in baza de date numele, adresa de e-mail, CNP, adresa IP, tara de rezidenta, adresele de facturare si livrare si codul postal. De asemenea colectam si preferintele tale pentru un anumit sortiment de vin (ex: Rosu sec) pentru a-ti trimite notificari doar in acele zile cand acest vin devine disponibil pe site. Asadar folosim informatiile colectate pentru personalizarea aspectului si continutului paginii fiecarui membru in parte, pentru a ne asigura de legitimitatea lansarii unei comenzi si pentru a ne ajuta sa luam legatura cu tine  in ceea ce priveste contul de pe site.

Cat de in siguranta imi sunt datele personale din momentul in care devin membru?

Siguranta si intimitatea membrilor nostri sunt prioritatea maxima pentru Unvinpezi.ro. Datele personale ale unui membru al Unvinpezi.ro nu vor fi niciodata vandute sau transferate vreunei agentii de marketing.

De ce imi cereti CNP-ul?

Legea ne cere sa nu vindem bauturi alcoolice minorilor, iar furnizarea CNP-ului este cea mai robusta cale de a ne asigura de legitimitatea fiecarei comenzi primite pe Unvinpezi.ro De asemenea pe site-ul Unvinpezi.ro vei avea ocazia de a participa la diferite actiuni de premiere (iti facem cadou ultima sticla, poti primi bonus-uri folosite pentru reduceri de preturi, etc) si prin urmare avem nevoie din punct de vedere fiscal de aceasta informatie. Aceasta informatie iti va fi ceruta si in cazul in care plata se va face ramburs.

Sunt datele mele de utilizator impartasite partenerilor site-ului – pasionatilor de vin sau furnizorilor de vin?

Sigur ca NU. Este si motivul pentru care inainte de a vinde un vin, noi il aducem in depozitul nostru, tocmai pentru a nu disemina datele tale multiplilor furnizori cu care lucram si de la care poate ca ai vrea sa comanzi. Atat timp cat furnizorii de vin nu sunt aceia care si vand vinul, nu pot obtine datele tale – sau cel putin nu de la noi.

 

AFILIEREA

Cat costa sa ma inscriu?

Afilierea la Unvinpezi.ro este gratuita. Daca nu ti-ai facut cont pe Unvinpezi.ro, nu poti comanda. Insa iti poti face cont chiar din pagina de comanda, completand datele personale si elementele specifice comenzii, iar mai apoi apasand butonul “Comanda”. Membrii Unvinpezi.ro isi pot invita prietenii sa li se alature trimitandu-le un mesaj personalizat printr-un simplu click pe site – acestia beneficiind de bonusuri la prima lor comanda.

Trebuie sa ma inscriu pe site pentru a plasa o comanda?

Da – insa inscrierea o poti face chiar din pagina de comanda: ce poate fi mai simplu? In plus iti lasam posibilitatea – in cazul in care consideri ca e mai simplu sa te autentifici cu datele de la Facebook, sa te conectezi la contul tau de pe Unvinpezi.ro folosind aplicatia Unvinpezi din Facebook connect, astfel incat noi nu vom sti niciodata care sunt datele date de conectare la Facebook.

Imi pot invita prietenii sa mi se alature?

Suntem recunoscatori daca ti s-ar alatura atat prietenii, cat si alti membri ai familiei in comunitatea iubitorilor de vin. Oricand doresti, foloseste butonul „Invita-ti prietenii“ din coltul stanga-sus al paginii site-ului sau trimite prietenilor link-ul tau personalizat. De asemenea, iti poti publica link-ul personalizat pe pagina de Facebook si Twitter. Cand unul din prietenii tai cumpara prima oara de pe site, el va primi un bonus de 5 RON ce se va traduce intr-o reducere imediata aplicata comenzii sale, iar tu vei primi un bonus de 10 RON in momentul in care primele sticle vor ajunge la prietenul tau. Iti poti vizualiza creditul logandu-va in “Contul Meu” si dand click pe tab-ul “Bonusurile mele”. Promotia "Invita un prieten" nu este disponibila membrilor din aceeasi gospodarie. Vei putea totusi sa-ti inviti prietenul / membrul de familie, dar niciun credit nu va va aparea in cosul de cumparaturi.

Cum imi schimb setarile de e-mail?

Iti poti schimba setarile de e-mail printr-un click pe link-ul de sub e-mail-urile tale de pe Unvinpezi.ro, care te va conduce in “Contul Meu” pe tab-ul “Profilul Meu”. Mai mult, poti lua o pauza in primirea notificarilor din partea noastra – cine si-ar dori in concediu sa primeasca alerte despre vinuri bune ? De asemenea, iti poti impune preferintele si nu vei primi e-mail decat atunci cand vinul preferat va fi scos la vanzare. Sau chiar te poti dezabona cu totul – fie de pe site, fie din oricare e-mail pe care-l trimitem.

Ce fac daca mi-am uitat parola?

Pe mecanismul de autentificare pe site vei vedea un checkbox „Mi-am uitat parola”. Da click acolo si urmeaza instructiunile.

Cum imi schimb parola, adresa de e-mail si cea de facturare/postala?

Iti poti modifica oricare sau toate aceste date intrand pe pagina “Contului meu” si dand click pe tab-ul de “Profilul meu” sau pe tab-ul de “Adresele mele”.

Cum ma pot dezabona de la notificarile prin e-mail de promotii de vanzare?

Ai optiunea de dezabonare in fiecare e-mail pe care-l trimitem – sau o poti face si pe site, in “Contul Meu” pe tab-ul “Profilul Meu”. Insa chiar si dezabonat fiind, tot vei putea intra oricand in cont si lansa comenzi.

 

PROMOTII

Am ratat ceva ce chiar vroiam sa cumpar. O sa mai am ocazia sa cumpar acel produs?

Cel mai probabil nu – sau cel putin nu foarte curand. Vei mai vedea probabil acea marca aparand din nou in comunitatea noastra – cu conditia sa fi trecut minim sase luni de la prima oferta, si ca furnizorul sa o mai poata oferi prin sistemul Unvinpezi.ro, dar sanse mari sunt ca acea eticheta de vin sa fi fost disponibila numai o singura data. De aceea este important sa iti setezi alertele de e-mail pentru acele sortimente de vin care iti sunt pe plac. In sfarsit, daca esti indragostit de o marca pe care am promovat-o exista o foarta mica sansa sa mai avem cateva sticle la noi in depozit – contacteaza-ne folosind butonul “Anunta-ma cand reapare acest vin” din lista “Ofertelor Anterioare”.

Cum se face ca doar pe Unvinpezi.ro pot sa gasesc asemenea produse la un pret atat de accesibil?

In primul rand, te asiguram ca noi oferim doar vin care este garantat ca fiind original. Noi oferim marcilor de vin de top din Romania si celor din import acest mijloc elegant si discret, prin care producatorii de vin ofera cantitati limitate de vin pentru ca un cumparator, ce nu a gustat vreodata dintr-un anumit sortiment, sa isi faca o idee despre calitatile acelui vin, la un pret accesibil. In unele cazuri exista cantitati relativ mici – cateva cutii de vin – ce au ramas in crama producatorului, iar Unvinpezi.ro obtine astfel acces la oportunitati unice pe care le poate impartasi mai departe doar membrilor sai.

Cine selecteaza vinurile de pe Unvinpezi.ro?

Echipa noastra se compune din pasionati in ale vinului bun – si chiar si tu te poti alatura acestei echipe: contacteaza-ne prin formularul aflat la adresa: si noi vom aprecia momentul in care vei fi inclus printre pasionati care impartasesc cu clientii nostri emotia descoperirii unui soi nou de vin de o valoare exceptionala.

Cum evalueaza Unvinpezi.ro vinurile?

In primul rand, inainte de a fi vanduta, fiecare sticla de vin este adusa in depozitul nostru special. Cu cateva zile inainte de a fi oferit spre vanzare, fiecare din cei trei pasionati de vinuri bune primeste cate o sticla de vin pentru a ii testa atat calitatile cat si eventualele defecte. Pasionatii de vin nu sunt afiliati nici unei marci si pot scrie independent de vointa noastra, a celor de la Apropo de Ecommerce. Evident, daca un vin nu este bun, noi nu il vom scoate la vanzare, ci il vom returna furnizorului. Este o analiza subiectiva – insa multi experti considera ca vinul este subiectiv. Ne obligam sa impartasim doar vinuri care corespund standardelor noastre stricte, prezentarile de pe site fiind descrieri exacte ale buchetului de arome si ale gustului ce insoteste vinul respectiv – toate acestea explicate in termeni cat mai simpli.

Sunt un incepator  in ale consumului de vin premium. Sunt confuz, usor intimidat si putin chiar speriat de atatea informatii. Oare vinul pe care il vindeti este de cea mai buna calitate?

Vinul pe care il oferim trece prin mai multe degustari inainte de a fi oferit pe site. Daca vreunul dintre pasionatii de vin care il testeaza ne va spune ca nu se simte comfortabil cu acel vin, noi nu-l vom scoate la vanzare. De asemenea pasionatii de vin incearca sa descrie senzatiile vinului intr-o maniera prietenoasa, folosind termeni uzuali. Nu in ultimul rand urmareste-ne fie pe site, fie pe Facebook si vei vedea ca periodic vom avea scurte video-uri prin care incercam – in cei mi simpli termeni cu putiinta – sa explicam lucruri mai putin stiute cum ar fi mituri legate de vin (nocivitatea sulfitilor vs. puritate vin), cum sa te bucuri de un vin bun, etc. 

 

RETURURILE

Aveti un stoc permanent?

Lucrurile merg rapid pe Unvinpezi.ro. Daca eziti, poate fi prea tarziu ca sa mai experimentezi acel produs. Oferim posibilitatea de a-ti inregistra intentiile de a cumpara o oferta expirata, dar nu garantam ca va mai exista vreodata o promotie a aceluiasi soi de vin pe Unvinpezi.ro. Este posibil ca producatorul de vin sa mai aiba vin pe stoc, dar acesta vi-l va oferi doar la pret intreg, asa ca ramane la latitudinea ta modul in care-l vei procura.

Pot sa-mi anulez comanda?

Nu, comenzile nu pot fi anulate. Toate vanzarile sunt finale. Poti in schimb returna un vin in termen de 14 zile din momentul in care l-ai cumparat. Daca ai nelamuriri privind comanda, te rugam sa ne contactezi pe adresa contact@unvinpezi.ro.

Cum inapoiez produsul?

Te rugam sa ne contactezi pe adresa contact@unvinpezi.ro daca trebuie sa returnezi o comanda de vin.

Ce este clauza de returnare?

La Unvinpezi.ro vrem sa fii in primul rand satisfacut de achizitia ta. Ne obligam sa-ti furnizam produsele intr-o conditie excelenta si intr-un timp rezonabil. Expediem toate comenzile in urmatoarea zi lucratoare de la incheierea ofertei folosind serviciul de curierat DPD. Timpul de procesare al comenzii este conditionat de autorizarea cardului de credit si nu include weekend-urile si sarbatorile legale. Daca nu esti satisfacut de comanda ta in orice fel, te rugam sa ne contactezi in maxim 14 zile de la achizitionare printr-un e-mail pe adresa contact@unvinpezi.ro. O sa facem tot posibilul pentru a corecta situatia. Conform traditiei in ceea ce priveste tranzactiile cu vin, toate sticlele de sapte ani sau mai vechi sunt comercializate pe riscul cumparatorului.

Ce fac daca coletul de vin este deteriorat?

Colegii nostri de la impachetare precum si partenerii nostri logistici au mare grija sa se asigure ca vinul cumparat de tine va sosi intr-o stare excelenta. Daca observi ca este deteriorat coletul, te rugam sa ne contactezi imediat pe adresa contact@unvinpezi.ro astfel incat sa ajungem la o solutie echitabila pentru ambele parti. In astfel de situatii cerem de obicei sa ne inapoiezi coletul deteriorat sau sa ne furnizezi o poza cu acesta astfel incat sa stim cum am putea evita litigii similare pe viitor. De asemenea, tine cont ca exista posibilitatea sa iti solicitam, pe propria cheltuiala, inapoierea sticlelor nedeschise pentru a le verifica calitatea. Ne rezervam dreptul de a va oferi un produs similar la schimb, o reducere de pret, rambursarea banilor sau un credit in cont pentru a fi folosit la o achizitie ulterioara.

Ce fac daca nu imi place vinul?

Gusturile fiecaruia sunt diferite, de aceea facem tot ce putem sa gasesti la noi vinuri din cele mai diverse, care sa te satisfaca. Promovam cu mare atentie vinurile, legandu-le cu grija la indrumarea echipa noastre de achizitii si la sfatul pasionatilor de vin, pentru a-ti furniza doar vinuri de inalta calitate. Telul nostru este ca intotdeauna sa iti oferim suficienta informatie pentru a te ajuta sa faci o alegere de care sa te bucuri pe de-a-ntregul.

Cu toate acestea, nu putem sa-ti garantam ca-ti va placea gustul fiecarei sticle de vin pe care o alegi. In cazul in care experimentezi o problema in ceea ce priveste gustul/calitatea unei sticle, te rugam sa ne trimiti un e-mail pe adresa contact@unvinpezi.ro in maxim 14 zile de la data achizitiei in care sa ne detaliezi ce problema ai intalnit. Daca doresti sa inapoiezi comanda din motive de gust, iti vom rambursa suma achitata mai putin taxele de transport si cele de manipulare, in conditiile in care vei inapoia intrega cantitate de vin in ambalajul original.

Iti recomandam sa urmaresti parerile acelor pasionati de vinuri care corespund propriului tau gust, pentru a evita situatii in care tu, sau prietenii carora le faci cadou un vin, ajung in situatia de a nu se bucura pe deplin de vinul premium livrat.  

Cat dureaza sa procesati o rambursare?

Luati in considerare ca poate dura pana la 30 de zile pentru ca o rambursare sa fie achitata in contul tau. Rambursarile solicitate dupa 14 de zile dupa data achizitiei sunt improbabile, insa va sfatuim sa ne adresati un email pe adresa contact@unvinpezi.ro pentru a incerca sa remediem situatia – oricand poate aparea un defect de dop, si vrem sa ne asiguram ca beneficiati de o experienta cat mai buna legata de vin.

Pot sa imi schimb adresa postala?

Sigur ca da, insa pentru o comanda deja lansata, acest lucru nu este posibil.

Pot sa-mi modific comanda dupa ce a fost plasata?

O comanda poate fi modificata atat timp cat cererea este facuta in maxim 15 minute de la achizitie. Trebuie sa telefonezi la numarul specificat de pe site pentru a face cererea – 031 8256201. Nota: aceasta optiune este disponibila numai in timpul programului de lucru cu publicul: in zilele lucratoare, de luni pana vineri, intre 10.00 a.m. si 5 p.m.

RAMBURSARILE SI TAXELE POSTALE

Rambursarile vor fi procesate numai pentru suma achitata pentru sticlele de vin, deci mai putin taxele originale de transport, dar si pentru taxele de transport pentru returnarea comenzii.

 

PLATA

Ce tipuri de plata sunt acceptate pe Unvinpezi.ro?

Unvinpezi.ro accepta Visa si MasterCard, precum si plata in sistem ramburs la livrare.

Pot sa cumpar si prin telefon?

Nu, ne pare rau. Toate comenzile trebuie sa fie plasate pe site-ul Unvinpezi.ro.

Este sigur sa-mi folosesc cardul de credit ca sa fac achizitii pe Unvinpezi.ro?

Unvinpezi.ro nu va stoca niciodata datele cardului tau de credit. Toate cardurile de credit sunt procesate de partenerul nostru de plati PayU, care foloseste o tehnologie securizata, sigura, de ultima ora pentru a se asigura ca datele cardului tau de credit nu vor fi compromise in niciun fel.

Cat timp pot retine articolele in cosul de cumparaturi?

Iti putem rezerva articolele selectate in cosul tau cumparaturi timp de maxim 15 minute. Daca nu achizitionezi in acest interval de timp, acestea vor fi sterse din cosul tau si vor facute disponibile pentru alti cumparatori.

Cand imi va fi debitat cardul de credit?

Cardul tau de credit va fi debitat imediat ce dati click pe butonul „Cumpara“ de pe pagina de comanda. Te rugam sa dai click pe butonul „Cumpara“ doar o singura data.

Pot folosi BONUS-urile primite de la Unvinpezi.ro pentru achizitii?

Desigur – iar pentru a ne asigura ca nu uiti sa le folosesti, am implementat un mecanism automat pentru folosirea lor.  Daca aveti BONUS Unvinpezi.ro, soldul contului tau iti va aparea in caseta denumita “Comanta ta” din pagina de “Comanda” in timpul finalizarii achizitiei. Da click pe butonul marcat “Comanda” pentru a utiliza BONUS-urile pentru achizitie. Tine cont ca tot BONUS-ul Unvinpezi.ro disponibil va fi folosit pentru comanda in curs.

Preturile de pe site include toate taxele – inclusiv TVA-ul?

Desigur – toate preturile sau costurile afisate pe site, sunt finale si inlcud si TVA-ul aferent.

 

BONUS-uri Unvinpezi.ro

Cum pot folosi BONUS-ul primit pentru un Unvinpezi.ro?

BONUS-urile Unvinpezi.ro pot fi folosite pentru a achizitiona vin de pe site.

BONUS-urile Unvinpezi.ro expira?

Daca nu se specifica altceva, BONUS-urile Unvinpezi.ro expira la doua saptamani dupa ce au fost emise. Alte tipuri de BONUS pot avea date de expirare diferite. Da click aici pentru a vizualiza datele de expirare ale BONUS-ului tau. BONUS-urile nu pot fi schimbate in numerar, ci pot fi folosite pentru achizitii doar pe site-ul Unvinpezi.ro. De asemenea, BONUS-urile nu sunt transferabile.

Un prieten de-al meu a plasat o comanda in primele 5 de zile de la inregistrare, folosind un link de la mine. De ce nu mi-a aparut inca in cont BONUS-ul de 10 RON?

Vei primi BONUS-ul dupa ce prima comanda a prietenului tau a fost expediata, nu imediat dupa ce a fost plasata. Da click aici pentru a vizualiza istoricul invitatiilor pe care le-ai trimis si de asemenea cel al primelor achizitii si expedieri catre prietenii tai.

 

CADOURI

Pot sa trimit vin cadou?

Da, atat timp cat tu si persoana care semneaza pentru primirea coletului aveti 18 ani sau mai mult.

Pot sa includ in comanda un mesaj de felicitare si un ambalaj special folosit la impachetarea cadourilor?

Sigur ca da – in masura in care sticlele de vin din oferta zilei se potrivesc cu ambalajele de cadou disponibile pe Unvinpezi.ro. Vei sti direct din pagina ofertei daca sticlele de vin puse in ziua respectiva in vanzare sunt potrivite pentru a incapea intr-o cutie de cadou si pentru a fi daruite impreuna cu un mesaj de felicitare. Ai optiunea de a alege aceste caracteristici la finalizarea comenzii pentru produsele care se preteaza a fi daruite – facand click pe optiunea “Pachet cadou”. De asemenea, vom avea grija sa fie inclus mesajul de felicitare si ne vom asigura ca NU atasam factura.

Pot returna o comanda care mi-a fost trimisa cadou?

Te rugam sa ne contactezi pe adresa contact@unvinpezi.ro daca ai intrebari privind produsul pe care l-ai primit cadou. Colegii care se ocupa de acest serviciu vor avea nevoie de numele tau si de adresa de livrare pentru a accesa datele comenzii.

Comercializati tichete cadou de tipul voucherelor?

Deocamdata nu comercializam vouchere de tipul tichetelor cadou.

 

TRANSPORTUL

Cat dureaza expedierea comenzii?

Comenzile de vin se expediaza prin partenerul nostru logistic DPD. Trimiterea se executa terestru in maxim doua zile lucratoare de la lansarea comenzii si vor fi livrate in 2 pana la 7  zile, in functie de adresa postala de livrare si de disponibilitatea destinatarului de a prelua coletul de la curier.

As dori sa am vinul chiar astazi – mi-l puteti aduce?

Din nefericire in acest moment nu putem asigura transportul in regim de urgenta.

Mi se poate livra produsul intr-o alta tara?

In acest moment, producatorii Unvinpezi.ro pot expedia produsele numai in Romania.

Pot urmari traseul comenzii?

Da, si chiar te incurajam sa urmaresti traseul coletului tau: da click aici pentru a vizualiza istoricul si datele traseului comenzii. Sa nu uiti ca doar un adult poate semna pentru primirea unui colet ce contine vin.

Cat costa transportul?

Costul asociat livrarii se calculeaza automat, in functie de adresa ta de livrare. Partenerul nostru logistic utilizeaza trei zone de tarifare. Daca vei comanda numarul minim de sticle pentru care livrarea este gratuita noi iti vom acoperi costurile pentru zona ZERO. Excedentul legat de livrarea in alte zone (zona 1 sau zona 2) va fi intotdeauna suportat de cel care face achizitia. Comenzile de cel putin cel putin 6 (sase) sticle se expediaza gratuit in zona ZERO.

Este adevarat ca daruiti ultima sticla din fiecare promotie?

Sigur ca da - daca esti persoana norocoasa care finalizeaza comanda ce contine ultima sticla din stocul disponibil, atunci vei primi acea ultima sticla drept BONUS, fara a fi nevoie de a o achita. Daca te hotarasti sa returnezi comanda, va trebui sa returnezi intacta si sticla primita BONUS.

Ce se intampla daca am ratat promotia cu transportul gratuit catre zona ZERO pentru mai putin de 6 sticle?

Sustinem promotii cu transportul gratuit in zona ZERO pentru cantitati mai mici de 6 sticle, in mod periodic, asa ca fii atent la alertele pe care ti le trimitem ca sa poti profita de aceste conditii avantajoase.

Pot cere o alta data de livrare sau o amanare?

Puteti cere o alta data de livrare in timpul finalizarii comenzii pentru un timp limitat ales arbitrar si in mod discretionar de catre noi, in conditiile in care vremea nefavoarabila (calduri excesive, temperaturi sub zero grade, etc) ar determina pierderea unor calitati ale vinului achizitionat.

Ce adresa ar trebui sa selectez pentru livrare: cea de acasa sau cea de la serviciu?

Iti recomandam sa folosesti cu precadere adresa unde iti desfasori activitatea profesionala, daca este posibil avand in vedere ca persoana care semneaza de primire trebuie sa aiba 18 ani sau mai mult. Nu vom expedia comenzi catre adrese de cutii postale.

Cat dureaza pana primesc ce am comandat?

De obicei, comanda se expediaza in maxim 2 zile lucratoare. Daca nu ai primit coletul in maxim maxim 7 zile de la lansarea comenzii, trimite-ne un e-mail la adresa contact@unvinpezi.ro. Cand este prea cald sau prea frig, iti pastram sticlele de vin comandate la temperaturi constante pana cand este sigur sa le expediem. Aceasta regula este in avantajul tau, pentru ca va mentine integritatea vinului.

Oferiti posibilitatea de a alege data de livrare a vinului in functie de conditiile meteorologice?

Doar in situatia in care conditiile meteorologice ar determina modificari ale integritatii vinului, iti oferim ocazia sa gazduiesti temporar comanda in depozitul nostru. Aceasta optiune e valabila doar pentru Membri, care pot cere o data de livrare alternativa dupa finalizarea comenzii si doar pentru situatia in care s-a efectuat integral plata comenzii in momentul in care sunt contactati de catre Serviciul de Asistenta Clienti al Unvinpezi.ro.

Daca nu alegi aceasta optiune, vinul ti se va expedia in maxim 2 zile lucratoare, dar Unvinpezi.ro nu isi poate asuma responsabilitatea pentru produsele distruse in timpul transportului din cauza temperaturilor extreme.

Vreau ca vinul sa mi se trimita la jumatatea lunii iulie, cand valul de caldura este la intensitate maxima. O s-o faceti?

O vom putea face insa iti vom cere sa completezi un formular prin care preiei orice responsabilitate in ceea ce priveste continutul coletului si transportul acestuia, astfel incat, odata ce vinul paraseste depozitul Unvinpezi.ro, noi sa mai avem nicio responsabilitate privind conditiile in care va ajunge la tine. Vrem sa intelegi ca odata ce nu recomandam transportul din cauza conditiilor meteorologice, avem un motiv serios sa o facem. Altfel, vei avea mari sanse ca vinul sa ajunga la destinatie cu dopul crapat, sa aiba scurgeri etc., totul din cauza conditiilor climaterice nefavorabile.

Puteti sa-mi expediati comanda pe adresa unei cutii postale?

Din pacate nu – motiviul principal fiind ca trebuie ca predarea fizica a coletului sa fie facuta catre un adult disponibil pentru a semna de primirea coletelor ce contin vin.

Cum procedez daca numarul de urmarire a traseului coletului nu functioneaza?

O intarziere care poate dura pana la 12 de ore din momentul in care primesti notificarea expedierii prin e-mail poate aparea si este cauzata pana cand datele de urmarire intra in sistemul celor DPD. Daca nici dupa aceasta perioada numarul nu functioneaza, trimite-ne un e-mail si vom investiga problema.

Ce se intampla daca curierul nu ma gaseste la adresa de livrare ca sa semnez pentru primirea coletului?

Daca nimeni nu este acasa, curierul va incerca sa livreze coletul de cel putin doua ori, de cele mai multe ori cu un telefon in prealabil pentru a stabili conditiile pentru livrarea coletului. Daca nu reuseste sa iti livreze comanda, o sa incercam noi sa rezolvam situatia, contactandu-te inainte de a decide returul coletului. Este si motivul pentru care iti recomandam sa folosesti o adresa de serviciu pentru a va asigura ca un adult va fi prezent pentru a semna de primirea coletului.

Ce tip de ambalare si transport folositi pentru comanda mea perisabila?

Fiecare colet are doua componente – un ambalaj de interior care poate fi o punga cu coloane de aer umflate pentru protectia individuala a sticlelor, fie un ambalaj de interior de tip cadou din lemn, fie un ambalaj de interior de carton prevazut cu elemente de protectie si asigurare a sticlei. Vinul se expediaza intotdeauna in cutii de carton ce contin ambalajele de interior, ansambluri ce au fost omologate de catre partenerul nostru logistic dupa ce acestea au fost supuse unor tratamente de anduranta deosebit de severe.

Coletele sunt asigurate?

Unvinpezi.ro nu ofera membrilor posibilitatea de a asigura coletele in acest moment. Daca primesti o sticla sparta sau coletul este distrus in vreun fel, contacteaza-ne printr-un e-mail pe adresa contact@unvinpezi.ro. Fa o poza cu produsul spart sau distrus pentru a putea face o reclamatie catre curier.

 

STAREA COMENZII

Care este starea comenzii mele?

Comenzile de vin se expediaza prin firma de curierat rapid DPD terestru in cel mult 2 zile lucratoare de la data achizitiei si livrarea dureaza intre 2 si 7 zile pentru a ajunge la destinatie. Da click aici pentru a vizualiza istoricul comenzii si datele de urmarire a traiectoriei coletului.

De ce mi-a fost refuzata comanda?

In cazul in care nu iti putem procesa comanda, iti vom explica motivele pentru care nu o putem face si vom incerca sa ajungem impreuna la o solutie convenabila pentru ambele parti. Una din solutii ar fi sa folosesti un alt card de credit sau alta adresa de livrare, atat timp cat un adult este disponibil pentru a semna de primirea coletului.

 

PROTECTIA CONSUMATORULUI

Cum pot lua legatura cu asistenta pentru clienti de pe Unvinpezi.ro?

Ne puteti trimite un e-mail cu mesajul dvs. pe adresa contact@unvinpezi.ro. Vom raspunde solicitarii dvs. in cel mult 24 de ore lucratoare. Daca doriti, ne puteti si telefona, gratuit, de luni pana vineri intre 11.00 a.m. si 3 p.m. la 031 825 6201. De asemenea exista si un link in partea de jos a paginilor site-ului catre ANPC.

Pot sa va evaluez serviciile si sa va transmit concluziile?

Feedback-ul si evaluarile tale sunt binevenite, asa ca-ti asteptam reactiile la serviciile noastre de livrare si ambalare, dar si in legatura cu produsele, folosind formularul de feedback din cadrul Contului Meu, la sectiunea Istoric Comenzi, sau pe adresa contact@unvinpezi.ro.

Vrei sa primesti ofertele noastre zilnice cu vinuri de calitate la cel mai bun pret online?

RESERVA CHARDONNAY 2014 - Finca Las Moras
Finca Las Moras

Finca Las Moras vine din San Juan, cea mai veche si a doua cea mai mare regiune viticola din Argentina. Localizarea, temperatura, dar si calitatea solului au facut ca strugurii...

Avem nevoie de Codul tau Numeric Personal (CNP) pentru a-ti acorda diverse BONUS-uri: ultima sticla gratuita, etc. Nu vom disemina aceasta informatie cu nimeni altcineva.
Datele pe care iti va fi emisa factura.
Datele unde va fi trimisa o comanda.
Se pot adauga mai multe adrese de e-mail despartite prin virgula.
Gestioneaza cardurile salvate in aceasta pagina securizata prin sistemul PayU.